BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új kampány ültetné fel hétköznap is biciklire a magyarokat

A Magyar Kerékpárosklub célja, hogy munkanapokon is többen közlekedjenek a biciklijükkel.

Áprilistól októberig országos online kampánnyal népszerűsíti a hétköznapi bringázást a Magyar Kerékpárosklub.

A koronavírus-járvány miatt döntöttek úgy, hogy az idén is a hagyományostól eltérő módon hívják fel a figyelmet a kerékpározásra, az idei esemény jelmondata:

Inkább bringázz!

Fotó: Pixabay

Az országos aktivitás mellett havonta más-más várost állítanak fókuszba,

ahol a helyi jellegzetességeket figyelembe véve szervezik a kampányt, amely áprilisban Budapesten kezdődik. A következő hónapokban pedig másik városban folytatódik, így sorra kerül Debrecen, Győr, Kecskemét, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár, de nem feltétlenül ebben a sorrendben.

https://www.facebook.com/MagyarKerekparosklub/posts/10158306059164037

A Magyar Kerékpárosklub az Aktív Magyarország támogatásával részben azokat igyekszik megszólítani, akiknek a bringázás eddig csak hobbit, sportot vagy hétvégi kikapcsolódást jelentett, részben pedig a kerékpáros munkába járásra nyitott cégeknek és vállalkozásoknak, a kerékpáros közlekedést fontosnak tartó önkormányzatoknak szeretne segítséget nyújtani ahhoz, hogy igazán bringabaráttá váljanak.

Mert kerékpárral nemcsak gyorsabban, olcsóbban, egészségesebben, fenntarthatóbb módon és jobb kedvűen, de a vírusos megfertőződés kockázatát is minimalizálva juthat el úti céljához mindenki – olvasható a klub közleményében.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.