A Sotheby’s London 164 ritka filmplakátra tartott aukciót. Megtekinteni ezeket egy kiállításon lehetett, licitálni pedig kilenc napon át a Sotheby’s oldalán. Az árverési anyag egy erőteljes James Bond-filmplakátkollekciót is tartalmazott, Audrey Hepburn filmplakátjait, olasz neorealista és francia újhullámos filmplakátokat és több ikonikus sci-fi film poszterjét, beleértve a Csillagok háborúja sorozat filmjeit és a King Kong-mozikat, de a leginkább várt tétel kétségtelenül a világ első filmplakátja volt.
A Lumiere fivérek első, 1895-ös párizsi filmbemutatóját két különböző stílusú plakát hirdette, ezek egyikét árverezték. A posztert Henri Brispot rajzolta,
becsértékét előzetesen 40-60 ezer fontban határozták meg, de ennél lényegesen többet, 160 ezer fontot adtak érte.
A többi, fontos mozikhoz, nagy hatású filmekhez készített plakát is jókora érdeklődést és licitálást generált. Fred Aster és Ginger Rogers 1935-ös filmjének svéd plakátja 24 ezer fontért cserélt gazdát, a King Kong svéd plakátja pedig 40 ezer fontért.
A Star Wars-plakátok mind jól teljesítettek, többnek az ára tízezer font környékén állt meg, a legtöbbet az 1977-es eredeti plakátért adtak, igaz, ezen a főszereplők aláírása is megtalálható, így 22 ezer font lett az ára.
Fellini Édes élet című filmjének eredeti, 1960-as olasz plakátja kilencezer fontot ért.
A Humphrey Bogart főszereplésével készült A máltai sólyom című amerikai krimi a film noir stílus egyik alapdarabja volt. 1941-es olasz bemutatójához készült plakátjának ára 12 ezer font lett.
Chaplin Modern idők című produkciójának 1936-os plakátja nyolcezer fontért, az Elfújta a szélhez készített plakátterv 1939-ből 7500 fontért kelt el.
Az 1968-ban bemutatott sci-fi, a 2001: Űrodüsszeia több plakátját is árverezték, a legmagasabb (10-15 ezer fontos) becsértéket kapó verzió nem kelt el, de egy másikért háromezer fontot fizettek.
Az Audrey Hepburn fontos filmjeihez (Álom luxuskivitelben, Római vakáció) készített plakátok ára két- és háromezer font között mozgott.
A Rózsaszín Párduc-plakátok hatezer és 6500 fontért keltek el. A Walt Disney-filmek plakátjai közül az 1938-as, Donald kacsa golfozik című filmet reklámozó darabért ötezer fontot adtak, az 1950-es francia nyelvű Hamupipőke-plakátért pedig háromezret.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.