A PepsiCo és a Boston Beer együttműködése eredményeként létrejöhet az alkoholtartalmú Mountain Dew – írja a CNBC. A Hard Mtn Dew névre keresztelt termék 2022 elején érkezhet a piacra.
A Boston Beer felel a tervek szerint a gyártásért, míg a Pepsi létrehozott egy leányvállalatot a disztribúcióra és a marketingre. Az 5 százalék szesztartalmú ital a promóciós képek szerint cukrot nem fog tartalmazni.
A Pepsi vezérigazgatója, Ramon Laguarta októberben jelezte először, hogy a vállalat nyitna a szeszesitalok piaca felé. A vállalat a Mountain Dew márkanevet emellett egyéb célokra is igyekszik használni, így idén piacra dobta a Mtn Dew Rise Energy nevű energiaitalát is. A Boston Beer saját termékpalettájának küszködése miatt vesz részt az együttműködésben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.