Változnak az idők, ahogy a fogyasztói hozzáállás is. Az Egyesült Királyságban a 18 és 34 év közöttiek 61 százaléka érdeklődik az autóelérés előfizetéses módja iránt, a Netflixhez hasonló szolgáltatásokkal, amiről bármikor leiratkozhat – írja a Volkswagen Financial Services felmérésére hivatkova a HVG.
Az előfizetéses autóelérés koncepciója eltér az itthon is népszerű carsharingtől, ugyanis itt nem alkalmi használatról, hanem hosszabb távú autó-előfizetésről van szó. A választott a jármű üzemeltetéséhez szükséges összes költséget a havi díj tartalmazza, és a saját autóval ellentétben a felhasználók bármikor egyszerűen visszaadhatják, amikor úgy döntenek, hogy lemondják előfizetésüket.
Ezzel egyidejűleg az előfizetéses autók iránti keresletben csökkenés figyelhető meg az életkor előrehaladtával: a 35–44 évesek alig 39 százaléka érdeklődik a szolgáltatás iránt. Az arány ráadásul tovább csökken, a 45–54 évesek 26, az 55–64 évesek 18 és a 65–74 évesek 11 százaléka nyitott rá.
Az eredmények látványos generációs eltéréseket mutatnak a fogyasztói magatartás digitalizálásához való hozzáállásban is, hiszen a fiatalabb korosztály már egy gombnyomásra több zenéhez, filmhez vagy ételhez tud hozzájutni, így a hagyományos vásárlókkal szemben sokkal könnyebben alkalmazkodnak ehhez a modellhez az élet más területein is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.