Az Aston Martin luxusautó gyártó 1349 autót adott el az idei harmadik negyedévben, 104 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, ami jórészt a tavaly júliusban piacra dobott első sportautója, a DBX iránti keresletnövekedésnek köszönhető.
A 108 éve alapított brit cég csütörtökön azt közölte, hogy az adózás előtti negyedéves vesztesége 97,9 millió fontra (134 millió dollárra) nőtt az egy évvel korábbi 80,5 millió fontról.
A bevétel 92 százalékkal, 237,6 millió fonta ugrott.
A járműgyártó működési vesztesége 69,8 millió fontról 30,2 millió fontra mérséklődött.
Az 1913-ban alapított Aston Martin részvényeivel 2018 októberében indult meg a kereskedés a londoni tőzsdén. Csütörtökön, közel egy órával a kereskedés kezdete után az árfolyama 2,6 százalék pluszban állt.
Nagyon ajánlja a Ferrarit a Morgan StanleyEmeli idei EBITDA-előrejelzését a Ferrari, miután jól sikerült a harmadik negyedéve. Benedetto Vigna, a sportkocsi-gyártó nemrégen kinevezett vezérigazgatója szerint megrendeléseik rekordszintre emelkedtek világszerte, különösen Kínában és az Egyesült Államokban. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.