A tavalyi évhez képest 8,5 százalékkal növelték kiskereskedelmi költéseiket az amerikaiak a Mastercard kutatása szerint november 1. és karácsony között – tudta meg az AFP. Az online vásárlások 11, a boltiak pedig 8,1 százalékkal voltak magasabbak a tavalyinál.
A 17 éves rekordot jelentő növekedést kimutató tanulmány az autóvásárlásokat nem tartalmazza. Különösen sokat költöttek a tengerentúlon ruházatra, ezen a területen az eladások 47,3 százalékkal voltak magasabbak az előző évinél, de ékszerekre is 32 százalékkal több pénzt szórtak el mint tavaly.
Az omikron megjelenése előtti időszakot is magában foglaló időszakban az áruházi forgalom 21,2 százalékot nőtt, míg elektronikai cikkekre 16,2 százalékkal költöttek többet mint tavaly.
A kutatásból az is kiderült, hogy az idei évben a vásárlásokat hamarabb kezdték meg a háztartások, hogy a garantált karácsonyi szállítást el tudják érni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.