A Xiaomi Corp. elektronikai és fejlett technológiai konszern azt közölte, hogy értékesítési árbevétele az egy évvel korábbihoz képest 33,5 százalékkal, 328,3 milliárd jüanra, mintegy 51,5 milliárd dollárra emelkedett. A pekingi központú cég egyszeri tételek nélküli adózott eredménye 69,5 százalékkal, 22 milliárd jüanra nőtt. A tavalyi negyedik negyedévben a Xiaomi 85,6 milliárd jüan értékesítési árbevételt ért el, 21,4 százalékkal nagyobbat az egy évvel korábbinál, az egyszeri tételek nélküli adózott eredménye pedig 39,6 százalékkal, 4,5 milliárdra emelkedett.
A Xiaomi számításai szerint a kiszállított okostelefonok alapján a cég a harmadik legnagyobb volt a világon tavaly,
piaci részesedése 14,1 százalék volt. A ranglistán a második az Apple, az első pedig a Samsung volt. Az okostelefonok világpiacán a Xiaomi által elért forgalomnövekedés jórészt az amerikai szankciók által sújtott Huawei piaci részesedése kárára következett be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.