Hétfőn ünnepelte 1000. szállodájának megnyitását az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika) a Marriott International. A jubileumi szálloda a The Westin London City, amellyel a világ egyik legnagyobb hotellánca egyúttal a Westin Hotels & Resorts márkát is bevezeti az Egyesült Királyság piacára – írja a Travel Daily utazási portál.
Az ünnepség során a vállalat bejelentette, hogy
2022 és 2023 folyamán várhatóan több mint 200 új szállodával, azaz nem kevesebb, mint 38 000 szobával bővít a három kontinensen elterülő térségben.
"Nagyon büszke vagyok rá, hogy átadtuk az 1000. Marriott International szállodát az EMEA-régióban. Ez a mérföldkő szimbolizálja gazdag múltunkat és fényes jövőnket, és annak külön örülök, hogy az 1000. szállodánk éppen a fantasztikus Westin London" – mondta Satya Anand, a Marriott International EMEA-régiójának elnöke. "Csak tavaly közel 90 szállodát avattunk az EMEA-övezetben, köztük London mellett olyan helyeken, mint Ibiza, Reykjavík, Kairó és Dubai. Izgatottan várom, hogy tovább bővítsük portfóliónkat, még több utazási élményt kínálva vendégeinknek” – tette hozzá az elnök.
A Marriott Európában főként a Moxy Hotels nevű hálózatát fejleszti a következő években, hiszen a fiatalos, élményközpontú márka a tervek szerint 2022 és 2023 folyamán több mint 26 hotellel növeli portfólióját a kontinensen, a tervezett nyitások között szerepel a Moxy Liverpool City Centre, a Moxy Paris East és a Moxy Pompej is.
Jövőre egy új brand, a Fairfield by Marriott is debütál Európában, amikor is a tervek szerint két ehhez a márkához tartozó szálloda is megnyílik a földrészen: a Fairfield by Marriott Badhoevedorp Amsterdam Schiphol Airport, és a Fairfield by Marriott Copenhagen Nordhavn. A Fairfield-lánchoz tartozó egységekre főként a könnyed, és nyugalmat sugalló szállodai dizájn jellemző, amely a kortárs észak-európai stílussal párosul.
Ezzel szemben a Közel-Keleten továbbra is a luxushotelek örvendenek a legnagyobb népszerűségnek.
Itt a cég tulajdonát képező vagy szerződéses üzemeltetésében álló szállodák 20 százaléka esik ebbe a kategóriába.
Az idén nagy érdeklődéssel várt új egységek közé tartozik többek között a W Dubai – Mina Seyahi, amelynek megnyitását még ebben a hónapban tervezik. Májusban pedig a vállalat várhatóan a The Ritz-Carlton márkát vezeti be Jordániában a The Ritz-Carlton, Amman átadásával. A vállalat továbbra is támogatja a turisztikai ágazat növekedését a Szaúd-Arábiai Királyságban is, ahol ebben az évben és 2023-ban várhatóan négy új luxusszálloda nyitja meg kapuit.
Afrikában 20 új hotel avatására készül a Marriott - az African Business online oldal szerint - a következő másfél évben, Ghána, Dél-Afrika, Ruanda és Nigéria biztosan a célpontok között lesz.
"A világjárványból kilábalva továbbra is erős érdeklődést tapasztalunk a szállodatulajdonosok részéről a Marriott 30 megbízható hotelmárkából álló portfóliójához való csatlakozás iránt" – mondta Jerome Briet, a Marriott International EMEA regionális fejlesztési igazgatója. "Nem különben a kikapcsolódni vágyók körében is egyre kedveltebb a Marriott Bonvoy klubtagságunk, amely világszerte kínál kedvezményeket a pontokat gyűjtő vendégeink számára” – tette hozzá az igazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.