A Balenciaga luxusdivatház 1290 fontért, azaz több mint félmillió forintnak megfelelő összegért árulja limitált kiadású, szakadtnak kinéző sportcipőit
– írja a The Independent.
A kollekció egy marketingkampány része, amely azt hivatott reklámozni, hogy a Paris cipők egy életen át viselhetők.
A vásárlók körében nem aratott osztatlan sikert a dizájn, többen felháborodtak azon, hogy ennyi pénzt képesek elkérni egy tönkrement cipőért, a kommentelők nem rejtik véka alá a véleményüket. A legtöbben kifejezetten ízléstelennek tartják a kreációt, és eszük ágában sincs érte fizetni.
Nem ez az első eset, hogy mellényúlt a divatház, márciusban egy Tesco szatyorra emlékeztető táskát dobtak piacra, amiért 925 fontot kértek, de a 860 fontos mackónadrágról sem gondolták sokan, hogy megéri megvenni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.