Döbbenetes felmérést publikált az amerikai fiatalok internetezési szokásairól a Pew Rsearsch Center. A CNN által közölt kutatás szerint az Egyesült Államokban élő tinédzserek csaknem fele saját bevallása szerint „állandóan” internetezik, azaz még éjjel is képtelen lekapcsolódni a világhálóról, elsősorban a közösségi oldalakról. 2015 óta ez a szám megduplázódott.
A Facebook már nem az első számú platformja a fiataloknak, a 13 és 17 éves korosztály mindössze 32 százaléka használja. 2015-ben ez az arány még 71 százalék volt. Ma már inkább a videómegosztó oldalakat részesítik előnyben: a YouTube és a TikTok is jóval népszerűbb. A YouTube-ot például 95 százalék használja rendszeresen.
Bajban a Google, a TikTok ott jött föl a nyakukra, ahol senki sem számított ráA guglizás szép lassan jelentősen háttérbe szorul, a Z generáció már inkább a közösségi oldalakon keres rá az internetes tartalmakra. |
A Facebook és az Instagram anyacége, a Meta emiatt el is kezdett olyan újításokat bevezetni, amelyekkel felvehetik a versenyt például a TikTokkal, de ezek sokak szerint inkább visszaütöttek, így leálltak velük. A Meta egyébként nem kommentálta a felmérés eredményét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.