Nem győzött magyarázkodni a McDonald’s, miután az egyik dolgozójuk keresetlen szavakkal utasította rendre a cég termékeiben található allergénekről érdeklődő vásárlót – írja a Metro.
A lisztérzékeny Bernie Bowles egészen pontosan arra volt kíváncsi, hogy a Galaxy Caramel McFlurry milyen allergéneket tartalmaz. A gyorséttermi dolgozóktól kapott is egy füzetet, amely információkat tartalmazott a kérdésben.
Azonban hazaérve döbbenten tapasztalta, hogy
trágárságok, sőt haláláról szóló kívánság is szerepel kézírással az egyébként hasznos információkkal teli tájékoztatón.
A McDonald’s megerősítette a történteket, és azt is közölte, hogy megtette a szükséges lépéseket, ám hogy ezek mik is voltak, azt nem fejtette ki.
A pórul járt vásárló pedig egy 15 font értékű kuponra kapott ígéretet, miután panaszkodott az étteremláncnál. Azonban Bowles mindeddig nem küldte el a füzetkét a cégnek, így a kupon sem érkezett meg hozzá.
A nyugdíjas banktisztviselő, bár elképzelhetőnek tartja, hogy a felirat a személyzet egymás közti viccelődésének eredményeként került a füzetre, ám szerinte ebben az esetben a gyorsétterem dolgozóinak jobban oda kellene figyelniük, hogy az ne kerüljön a vásárlók kezébe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.