Átlagosan 2,5 százalékkal emelte árait az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is a Rolex – írja a Bloomberg, a Barclays bankház elemzésére hivatkozva. A luxusórák árváltozása általában jó indikátora a teljes szektornak, így az ágazat az idén is jó kilátások elé néz.
A legnépszerűbb modellek ára 1 és 3 százalék közötti mértékben emelkedett a brit, illetve az amerikai piacon az év elején, az előbbin átlagosan 2,6, az utóbbin 2,2 százalékkal drágultak a luxusórák. A Rolex általában az év elején, januárban változtat árain – többnyire azért emeli őket. Tavaly kétszer is sort kerítettek erre, a magas infláció, valamint az erősödő dollár miatt: szeptemberben, illetve novemberben is változtattak a januári 3,5 százalékos emelést követően.
Mindez arra utal, hogy a svájci óraóriás sikeresen őrzi meg nyereségességét a válságos időkben. Az áremelések jól jönnek a Watches of Switzerland nevű cégnek is, amely a legnagyobb Rolex-viszonteladó Nagy-Britanniában, árbevételének fele Rolexekből jön.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.