Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak az számít, amikor a pénzintézet vagy a neki dolgozó ügynök nem az elvárható szintű szakismerettel, illetve nem a jóhiszeműség és tisztesség alapelvének megfelelően jár el.
Az új jogszabály külön nevesíti a megtévesztő és agresszív gyakorlatot. Előbbibe a valótlan információk közlése, a valós tények megtévesztő módon való tálalása, illetve a fontos információk elhallgatása vagy elbagatellizálása, utóbbiba az ügyfelek zaklatása, kényszerítése tartozik. Ha egy ügyfél ilyet tapasztal, és a pénzintézet magatartása nem sért versenyjogot, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez fordulhat (PSZÁF). A jogszabály változásával párhuzamosan megváltozik a felügyelet panaszkezelési gyakorlata is, ennek részleteiről a hatóság honlapján lehet tudakozódni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.