Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak az számít, amikor a pénzintézet vagy a neki dolgozó ügynök nem az elvárható szintű szakismerettel, illetve nem a jóhiszeműség és a tisztesség alapelvének megfelelően jár el.
Az új jogszabály külön nevesíti a megtévesztő és az agreszszív gyakorlatot. Előbbibe a valótlan információk közlése, a valós tények megtévesztő módon való tálalása, illetve a fontos információk elhallgatása vagy félreérthető módon való közlése, utóbbiba az ügyfelek zaklatása, kényszerítése tartozik. Ha egy ügyfél ilyet tapasztal, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) fordulhat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.