A kampányt az indokolja, hogy hazánk jelentős elmaradásban van a kereskedői elfogadóhelyek számát tekintve: a kívánatos 60 ezer helyett jelenleg csupán 30 ezer üzletben fizethetünk bankkártyával.
Amint azt Mihalszky Anikó, a MasterCard marketing menedzsere elmondta, a kezdeményezés nem előzmények nélküli: 2007-ben Veszprémben és Debrecenben tesztelték a kampányt, ahol az elfogadóhelyek számának 100%-os növekedése volt az eredmény. 2008-2009-ben a program az ország 25 városában bizonyíthat.
A kampány szakmai koordinálását a Pektocon Kft. valósítja meg, a DM
anyagokat a Crane International készíti, míg a sajtókapcsolati munkát a
LocalTime Budapest munkatársai végzik.
A kampány telefonos igényfelméréssel és a DM anyagok kiküldésével kezdődik, ezután a pénzintézetek munkatársai keresik meg a program
céljai iránt nyitott kereskedőket. Amennyiben sikerül megállapodniuk, megkötik a kártyaelfogadásra vonatkozó szerződést. A hálózatba újonnan bekötött üzletek számára a MasterCard bankkártyahasználat-ösztönző kampányt szervez, mely során a programban résztvevő összes városban promóciós eszközökkel népszerűsítik az új kártyaelfogadó kereskedőket. Ezekben az üzletekben a kampány ideje alatt minden vásárló, aki MasterCard és/vagy Maestro kártyával fizet, lehetőséget kap arra, hogy részt vegyen a MasterCard nyereményjátékában.
A 2008-ban a tatabányai, az egri, a nyíregyházi, a pécsi, a szegedi, a
székesfehérvári és a budapesti kereskedőkhöz jutnak el a kampány
képviselői; 2009. januártól pedig további tizennyolc város: Esztergom,
Kecskemét, Nagykanizsa, Sopron, Salgótarján, Szekszárd, Békéscsaba,
Debrecen, Gyöngyös, Győr, Kaposvár, Dunaújváros, Szombathely, Miskolc, Szolnok, Zalaegerszeg, Siófok és Balatonfüred üzletei kerülnek sorra.
előnyeiről. VGO-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.