A felmérést a Millward Brown Hungary Piackutató és tanácsadó cég ezer (legalább középfokú végzettséggel rendelkező) válaszadó véleményéből állította össze. A végeredményben relatíve hangsúlyosan jelenik meg a kínált szolgáltatások színvonalának szerepe, és magas azok aránya is, akik több biztosító ajánlatát mérlegelik döntés előtt.
Kiderült az is, hogy a megkérdezettek közel fele tartja a biztosítási díjat a legfontosabb szempontnak mielőtt választ, de a válaszadók csupán 10 százaléka márkahű.
A felmérés szerint valamilyen biztosítással szinte minden válaszadó háztartás rendelkezik: legtöbben lakásbiztosítással (74 százalék), utána kötelező biztosítással (68 százalék).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.