A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítások (gfb) megkötésének időszaka évről évre erősebb versenyt hoz a biztosítótársaságok között, melynek köszönhetően a gfb tarifák folyamatosan csökkentek nem csak a kisebb biztosítási egyesületeknél, de a piacvezető biztosítótársaságoknál is. A szezonális kedvezmények nyomán a gfb díjak a kampány időszakban akár 30 százalékkal is alacsonyabbak lehetnek, mint a kampányon kívül.
A Pénzügyminisztérium törvénymódosítási tervei alapján elképzelhető, hogy az idei lesz az utolsó kötelező biztosítási kampány. A szezon esetleges eltörlése a díjverseny csökkentését hozhatja a jövőben, erősítheti viszont az árversenyt az idei kampány során. Az autósoknak ezért most különösen érdemes lesz figyelmet fordítaniuk a 2009-es gfb tarifákra.
A piacvezető Netrisk.hu biztosítási portál várakozásai szerint az idei kampány minden korábbinál élesebb versenyt hozhat. Emellett várhatóan tovább nő az internet piaci részesedése a biztosításközvetítésben. Tavaly 650 ezer autós (flotta szerződések nélkül) váltott kötelező biztosítást, amiből 260 ezren online szerződtek át, az internetes biztosításközvetítők piaci részesedése tehát csaknem megduplázódott a múlt évben, és elérte a 40 százalékot. A Netrisk.hu ebből 130 ezer átszerződést intézett, ami az online kötések 50 százaléka, de immár a teljes piaci forgalmon belül is kiemelkedő, 20 százalékos részesedést jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.