A Netrisken a kampány kezdetétől lehetőség van a kötelező biztosítások újrakötésére. Ebben az Aegon áll az élen – az Allianz egyelőre főként a konkurenseitől szerez ügyfeleket.
Az előző évekhez hasonlóan az idén sem honorálják a biztosítók a hűséget, ezért ügyfelek többsége – jellemzően több mint 70 százaléka – már akkor is jobban jár, hogy saját biztosítójánál újraköti a kötelező biztosítását. Az eddig megkötött szerződésekből ugyanakkor az is látszik, hogy az újrakötések aránya a legtöbb új biztosítást kötő Allianznál egyelőre a 30 százalékot sem éri el. Vagyis az Allianz új szerződéseinek több mint kétharmadát más biztosítóktól nyerte.
Hasonló arányt mutat a KÖBE, a Groupama és az Union statisztikája. A középmezőnyhöz tartozó biztosítók közül – melyek részesedése az új szerződésekből 10 százalék alatt marad – az OTP-nél, a Generalinál és az Aegonnál jelentős az újrakötések aránya – a listavezető Aegon esetében az új szerződések kétharmadát meglévő ügyfelek hozzák. (A Signal újrakötéseinek magas aránya nem mérvadó, tekintettel a társaság minimális kötésszámára.)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.