A felmondott szerződések számában is az Allianz áll az élen, ám mivel a biztosítótársaság csaknem kétszer annyit nyert, mint vesztett, összességében is a novemberi kampány egyik legnagyobb nyertese. A felmondott és megkötött szerződéseket együttesen mérlegelve ugyanakkor a legnagyobb ügyfélszám-növekedést a Wabard könyvelheti el.
A legnagyobb vesztes a K&H Biztosító, mely az összes felmondott szerződés tíz, az újonnan kötötteknek viszont csupán 2 százalékát tudhatja a magáénak, de a nagy vesztesek kötött van a TIR is, mely új ügyfelet gyakorlatilag nem tudott szerezni. Ha csak a megkötött új szerződések darabszámát néznénk, a harmadik legsikeresebb a kampányban a KÖBE lenne, ám ha a felmondott szerződéseit is számba vesszük, látható, hogy a biztosítási egyesület csak megtartani tudta piaci részesedését, míg a kevesebb új ügyfelet szerző Genertel még növelte is, jóval kevesebb szerződést vesztett ugyanis.
Ügyfeleinek számát így összességében csupán három biztosító tudta növelni: Az Allianz, a Wabard és a Genertel - az összes többi piaci szereplő részesedése csökken vagy stagnál a novemberi kampány eredményeként.
Miután a kötelező biztosítások felmondására adott határidő hétfőn lejár, a felmondások összesített adatai a Netrisk portálon gyakorlatilag véglegesnek tekinthetőek, de a még decemberben várható kisszámú új szerződés sem befolyásolhatja már érdemben a kampány végső mérlegét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.