Ezeknél az utóbbi években elterjedt, rendkívül kockázatos ügyleteknél a visszaszorítás érdekében a piaci szereplők önszabályozása már nem elég, a hatóságnak kell beavatkozni az őt megillető jogkörökön belül – mondta el lapunknak Binder István, a felügyelet szóvivője.
Közben a finanszírozók egyelőre nem az adósválság (bedőlt hitelek), hanem a készletfinanszírozás miatt aggódnak – hangzott el az MKB Euroleasing által szervezett sajtótájékoztatón, ahol a közelmúltban alakult autós nagykoalíció problémáit, feladatait ismertették az érintettek.
Kühne Attila, a társaság kereskedelmi igazgatója elmondta: hatalmas gondot jelent, hogy a kereskedésekben óriási eladatlan készletek halmozódtak fel, ezek finanszírozása pedig megdrágult. Mint mondta, a cél az, hogy ezeket a készleteket legfeljebb három hónapra elegendő szintre szorítsák le, ez lehet ugyanis a szektor túlélésének és a munkakelyek megtartásának egyik módja – tette hozzá a szakember.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.