Az élet ágon befektetési terméket tőke- és hozamvédelem nélkül gyakorlatilag nem lehet eladni, így ezek mögé már azok is odateszik a mögöttes garantált alapokat, akik korábban kevésbé preferálták ezeket. Kampányok indultak a hagyományos kockázati életbiztosítások népszerűsítéséért is, de az igazán kreatív megoldásokkal főleg a nem élet ágazatok termék- és szolgáltatáspalettája bővült az utóbbi időben.
Az Uniqa Biztosító például utóbbira erősített rá, és az év elején bevezetett, a magyar piacon eddig egyedülálló viharjelző szolgáltatásával mind a meglévő, mind új ügyfeleinek kedvez. Az Uniqa Viharjelző rendszer lényegében egy meteorológiai előrejelzés, amely SMS-ben és e-mailben is figyelmezteti a regisztrált ügyfeleket, ha az általuk megadott irányítószámhoz tartozó térségben szélsőséges időjárás – például jégeső, nagy havazás vagy orkánerejű vihar – várható.
A szolgáltatást egyelőre vagy a biztosító cascós, vagy MultiPartner ügyfelei ingyen igényelhetik, ám a termék árazása folyamatban van, így a későbbiekben mások számára is elérhető lesz – mondta el lapunknak Ertl Pál, az Uniqa nem életbiztosításokért felelős igazgatósági tagja.
A társaság egyébként az osztrák anyavállalat pozitív tapasztalatai alapján vezette be a magyar piacra a szolgáltatást: Ausztriában már több mint 260 ezren regisztráltak, egy felmérés alapján a megkérdezett ügyfelek döntő többsége tovább is ajánlotta a szolgáltatást. A rendszer Ertl Pál elmondása szerint nemcsak egy kényelmes pluszszolgáltatás, hanem segít megelőzni a károkat, és ez később a társaság biztosítástechnikai eredményein is meglátszódhat majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.