Igaz, a válság hatásainak kivédésére már hónapok óta gyűlnek a kreatív megoldások a biztosítási piacon – mostanában alapkövetelmény valami újjal előjönni.
Az újdonságokban mostanában az élen jár az Aegon Biztosító közelmúltban indult online értékesítési platformja: legutóbb egy abszolút fapados, napi pár száz forintos utasbiztosítási konstrukció értékesítését kezdte meg. Magyarországon az utazók döntő többsége még mindig sajnálja a pénzt az utasbiztosításra, pedig egy külföldön elszenvedett baleset vagy betegség még a közelebbi tájakon is könnyen összehozhat egy 3-5 millió forintos egészségügyi számlát.
Az AegonDirekt tájékoztatása szerint a szomszédos országokra érvényes napi 250 forintos termékével azokat az utazni vágyókat célozza meg, akik eddig nem szívesen áldoztak külföldi biztonságukra. „Egy online biztosítási szolgáltató esetében elvárás, hogy minden élethelyzetre tudjon megfelelő biztosítást kínálni” – magyarázza Marosvölgyi Péter szakmai igazgató. Ezért kínálatukban szerepel búvárbiztosítás, illetve strandolás-sportolás fedezettel is bővíthető az alaptermék – teszi hozzá a szakértő.
Az utasbiztosítás egyébként a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás mellett a második legnépszerűbb online biztosítási termék: tavaly már több mint ötvenezren voltak, akik a neten keresztül kötötték meg ezt.
Hasonló felfutás látszik a lakásbiztosítások webes értékesítésében: a tavalyi mintegy 430 ezer otthonbiztosítás több mint harmadát már nem a biztosítók saját hálózatain keresztül, hanem egyéb módokon kötötték az ügyfelek, jellemzően valamely direkt csatornán keresztül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.