A diákhitelt visszafizető ügyfelek törlesztési fegyelme kiváló, nemzetközi összehasonlításban és a bankoknál lévő hitelportfóliók minőségével összevetve egyaránt – jelentette ki mai sajtótájékoztatóján Csillag Tamás, a Diákhitel Központ Zrt. vezérigazgatója.
Hozzátette: az elmúlt öt évben nem romlott, vagy javult is a fizetési fegyelem a kilenseknél. A legutóbbi adatok szerint egyébként az ügyfelek 2,9 százaléka nem fizette a törlesztőrészleteket, ami – a pénzügyi válság negatív hatásai ellenére – még minimális mértékben el is marad az egy évvel korábbitól.
Csillag Tamás hangsúlyozta: a Diákhitel Központ minden, fizetési hátralékkal rendelkező ügyféllel igyekszik hamar, és minden lehetséges csatornán felvenni a kapcsolatot, hiszen a tartozás viszonylag rövid idő alatt fel tud halmozódni, ami pedig egyik érintett félnek sem érdeke.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.