A Generali-Providencia tegnap sajtótájékoztatón ismertette, hogy célszegmense az idei kampányban is a balesetmentes ügyfélkör lesz, emellett az alapdíjba épített kármentességi, éves díjfizetési, illetve az úgynevezett e-kommunikációs kedvezménnyel operál majd – utóbbi mértéke 5 százalék lesz.
„A biztosítók működési költségei elektronikus környezetben alacsonyabbak, ezért ennek a csatornának a használatát díjkedvezményben honoráljuk az ügyfelek számára” – magyarázta Ilics László, a társaság vezérigazgató-helyettese. Egy új értékesítési platformot is indít a weben a Generali november 1-jén, a Generali Directet, amely induló termékei között a kötelezőn túl casco és baleset-biztosítások lesznek.
Az idei kgfb-kampányban a Generali a legfrissebb kutatása alapján azt várja, hogy a válság hatására tovább nő az ügyfelek költségérzékenysége, az autósok döntését pedig a kgfb-vel kapcsolatban a jövőben is elsősorban a díjak mértéke határozza meg.
Az elemzésből kiderült, a gépkocsi-tulajdonosok 44 százaléka tervezi, hogy megnézi más társaságok ajánlatait a novemberi kampány idején, de közülük egyelőre csak egy százalék biztos abban, hogy vált. Az ügyfelek körében egyre fontosabb tájékozódási pont az internet, az autósok 60 százaléka informálódik kötés előtt ezen a platformon.
Érdekes adat, hogy a fogyasztók 32 százaléka egyáltalán nem tájékozódik a választást megelőzően. A kutatás adatai alapján a váltást fontolgatók 72 százalékát kizárólag a kedvezőbb ár érdekli, az egyéb szempontoknál az első helyen a megbízhatóság és a hitelesség áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.