A tájékoztatón elhangzottak szerint a CIB Bank lakossági megbízásainak 80 százaléka az interneten keresztül zajlik, és a lakossági ügyfelek nagyjából fele szerződött már internetbanki szolgáltatásra.
Lamboy Judit, a bank lakossági üzletágának vezetője szerint a CIB Internet Bank sikerének egyik titka a széles körű, folyamatosan bővülő szolgáltatásokban rejlik: az ügyfelek több mint 70 funkció segítségével intézhetik banki, befektetési és lízing ügyleteiket.
Ami pedig az új szolgáltatásokat illeti: a vállalati ügyfelek már indíthatnak valós idejű belföldi forint (VIBER) utalásokat is, emellett szintén elérhetővé válik a gépjármű biztosítások kötésének és átkötésének indítása. A bank az idén tervezi az elektronikus számlakezelés bevezetését a Díjnettel együttműködésben, ennek a funkciónak jelenleg a tesztelése zajlik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.