A Provident közel 1 éve átvette a brit pénzügyi felügyelet szigorú előírásokon alapuló ügyfélkezelési elveit (TCF – Treating Customers Fairly), amely alapján elkészítette saját ügyfélkódexét is.
A Provident Pénzügyi Zrt. kiemelten fontosnak tartja az átlátható és teljes körű ügyféltájékoztatást. Ennek egyik fontos elemeként Magyarországon elsőként, önként dolgozott ki saját Ügyfélkódexet, amely a brit pénzügyi felügyelet szigorú normáin alapul.
Ezért döntött a Provident a Magatartási Kódex aláírása mellett is, amely a lakosság részére hitelt nyújtó pénzintézetek ügyfélkezeléséről, magatartásáról szól. Fontos kiemelni, hogy a Magatartási Kódex legkényesebb pontjai nem érintik a vállalat termékeit. A Provident ugyanis nem jegyez be jelzálogot ingatlanokra, nem nyújt devizahiteleket, és nem módosítja a szerződéseket sem a futamidő alatt – a cég forint hiteleket nyújt, fix törlesztőrészlettel, amit éppen ezért nem érint az árfolyamok esetleges változása sem.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.