BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kfgb – Mindenki a legolcsóbb szeretne lenni - Ki mit ajánl?

A biztosítók által adott előzetes információk alapján minden eddigi rekordot megdönthet az idei kötelező kampány. A biztosító bezárással és fokozott felügyeletei figyelemmel induló "utolsó" kampányban a biztosítók mindent bevetnek majd, hogy "véglegesen" magukhoz csábítsák az autósokat – véli a Biztositas.hu.

Bár a korábbi kötelező  biztosítási kampányok is jelentős versenyt hoztak, az idei kampány mégis minden eddiginél nagyobb lehet, derül ki a Biztositas.hu elemzéséből. A biztosítókat körkérdéssel megkereső internetes portál szerint, idén minden biztosító megpróbál a lehető legolcsóbb lenni.


 
Generali csoport

A Generali csoport két tagja a Generali és a Genertel továbbra is a kármentes ügyfeleket tartja majd fókuszban. Érdekesség, hogy a megelőlegezett kármentességi engedményt a hazai piacon elsőnek alkalmazó Genertel idén játékos formában is ösztönözni kívánja majd az autósokat a váltásra.

KÖBE

Szintén újítani próbál a legnagyobb hazai egyesületi biztosító is, a KÖBE, aki magát egyedüli hazai tulajdonban lévő biztosítóként a "Magyar biztosító" melléknévvel készül felruházni a kampányban. A névhasználat mellett, a KÖBE egy, a magyar autós társadalom baleset megelőzési készségét fejlesztő programot is indít, melyhez csatlakozó autósokat díjkedvezményben is részesíti. A Biztosítás.hu szerint a társaság továbbra is az átlagnál nagyobb kedvezményt ígér majd a gyermekes családoknak és a fiataloknak. A tavaly indított „kötelező és casco egy áron” akciójával pedig komplex megoldást kínál a gépjármű tulajdonosoknak.

Posta Biztosító

Posta Biztosító tarifájára idén is az egyszerűség lesz jellemző. A társaság várhatóan most is kedvező tarifával vesz részt a versenyben. Fő értékesítési csatornájának számító postahivatalok részére ugyanis könnyen átlátható díjszabásra van szükség, ahol a postára járó autós - az értékesítést végző postai alkalmazott segítségével - néhány perc alatt találhat magának kedvező díjat. A társaság számít rá, hogy a főleg vidéki postahivatalokra jellemző személyes, ember közeli légkör, idén is sikeres kampányához segítheti. 

Groupama-Garancia

Az idén márciusban a Groupamából és OTP-Granciából létrejött Groupama-Garancia igyekszik a korábbi társaságok legjobb hagyományait továbbvinni. Megtartva a két társaság korábbi kedvezményeit (pl.: külön díj megfizetése nélkül nyújt asszisztencia és balesetbiztosítás a jármű vezetőjére) újabb ügyfélszegmensek megszólítását is tervezi, melyhez új kedvezményeket is bevezet. Így egyes ügyfélcsoportokra még a 2009-esnél is kedvezőbb díjakat fog tudni nyújtani.

Allianz

Az Allianz az előző évek sikeres költségszerkezet átalakítását követően, tavaly már jelentős részt hasított ki a kampányból és idén is minden bizonnyal a kampány nyertesei között üdvözölhetjük.

A társaság szerint ugyanakkor, a jövőben már nem tartható a megszokott díjcsökkenési tendencia, lévén a biztosítókra újabb terhek hárulnak (pl.: a Garanciaalaphoz történő hozzájárulás, a központi számítógépes archívum kiépítésének költsége, ÁFA emelés), illetve az autó alkatrészek árának emelkedése. A társaság véleménye, hogy az ügyfelek egyre jobban átgondolják döntéseiket, és nem a díjak nagysága a legfontosabb számukra. Bár a társaság jövő évi tarifáját a legnagyobb titoktartás övezi, a Biztosítás.hu szakértői véleménye szerint a hagyományosan jó szolgáltatási színvonal mellett az Allianz kedvező díjakkal rukkol majd elő.

 

AIM Biztosító

Az idén új szereplőnek számító – a korábbi TIR állományt átvevő –  AIM Biztosító, egyéb biztosítási termékeinél (MAI CASCO, kiterjesztett garancia, rész casco biztosítások) már megszokott kreativitással közelítette meg a kötelező kérdését is.

Az alapdíjak meghatározásánál a piacon eddig nem alkalmazott tényezőket vezet be és inkább a kockázatarányos díjmeghatározásra helyezi a hangsúlyt, mintsem a jelentős számú, de kis mértékű kedvezményekre.

Versenyképes díjakat többek között az online, valamint a casco együtt kötési kedvezménnyel biztosítja a preferált szegmensekben. Érdekesség, ugyanakkor, hogy a társaság nem kíván irracionális árversenybe bocsátkozni, ami mindenképpen bizalomkeltő.  
 

Uniqa

Az elmúlt két  év kevésbé sikeres kampányait követően - sokak örömére - idén az Uniqa visszatér a kötelező versenybe. Alapvetően megtartja ugyan a korábbi évek konzervatív díjképzési politikáját, de egyes szegmensekben kifejezetten olcsó díjat fog kínálni.

Ezen szegmensek érdekessége, hogy nem fedik le teljes egészében az Uniqa jelenlegi portfólióját, vagyis a társaság - másokhoz hasonlóan - új szegmensek felé is nyit az idei kampányban.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.