A Biztosítók.hu Alkusz Kft. megbízásából az NRC Piackutató Kft. október végén 1000 fős online kutatást végzett az autósok kötelező váltási hajlandóságáról, attitűdjeiről, vizsgálva a novemberi kötelező váltási piac várható alakulását is - írj az mfor.hu. Az internetes kutatás a 20-65 éves, gyakori internet használó autósok véleményét tükrözi.
A kutatás részeként a válaszadókat megkérdezték többek között arról, hogy melyik biztosítónál kötnék meg kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási szerződésüket, ha az összes piaci szereplő forintra pontosan ugyanannyiért kínálná szolgáltatását. Minden válaszadó csak egy biztosítót választhatott a 2010-re kötelező biztosítási díjat hirdető 14 társaság közül.
A megkérdezettek jelentős hányada, 36 százaléka a piacvezető Allianz Hungária Biztosítót választotta kötelezős biztosítójának. A dobogó második és harmadik helyén a Generali-Providencia Biztosító (9%), valamint az Aegon Magyarország Általános Biztosító (8%) osztozik. Feltételezhetően a kutatásban résztvevők gyakori internet használó státuszának is köszönhető, hogy a negyedik helyre a Generali-Providencia direktbiztosítója, a Genertel Biztosító került 7 százalékos népszerűséggel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.