BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kgfb - "Megrohamozták"az autósok a portált

Az optimista becsléseket is messze túlszárnyalta az első hét forgalma a Netrisk.hu piacvezető biztosítási portálon: egyetlen hét alatt több mint félmillió díjszámítást végeztek az ügyfelek, és a kampány első hetének végére átlépte a 70 ezret a szerződéskötések száma, szemben az egy évvel korábbi 30 ezerrel.

A Netrisk.hu az elmúlt hét végén háromszorosára növelte számítástechnikai rendszereinek kapacitását, hogy a szerverek problémamentesen megbirkózzanak a nem várt forgalommal. Már a kampány első hetében napi százezerre emelkedett a díjszámítások száma, a szerződéskötéseké pedig esetenként meghaladta a napi tízezret. A Netrisk.hu portálon keresztül így már vasárnap délutánig több mint 70 ezren váltottak kötelezőt - ez 133 százalékkal múlja felül a múlt év hasonló időszakának adatait.


 
A váltási kedv napról napra erősödik. A korábbi évek forgalmi trendjei alapján készült technikai elemzések szerint így - ha a jelenlegi dinamika fennmarad - a Netrisken több mint háromszázezren válthatnak kötelezőt november végéig, szemben a tavalyi - akkor rekordnak számító – 164 ezerrel.


 
A soha nem látott biztosítóváltási lázból valószínűsíthető, hogy országosan is csúcsot dönt az idén az átszerződő autósok száma, meghaladva a 900 ezret, ami csaknem 50 százalékos emelkedés lenne az elmúlt évekre jellemző 600-650 ezerhez képest. Első ízben történhet meg ráadásul, hogy az autósok többsége már nem a hagyományos csatornákon intézi a biztosítóváltást, hanem az interneten.
 
A Netrisk.hu piaci részesedése tavaly 58 százalékra emelkedett az on-line biztosításközvetítésben, míg a teljes piacon belül 20 százalékos részesedést ért el a társaság. Az előrejelzések alapján az idei kampányban a teljes piacra vetített részesedés a 30 százalékot is meghaladhatja, vagyis az összes biztosítót váltó autósnak immár a harmada a Netrisk.hu szolgáltatását veszi igénybe.

A soha nem látott intenzitású kampányban a biztosítók sorrendje alig változik az első napokhoz képest. Jelenleg a legtöbb díjszámításból a KÖBE, az Uniqa és az Aegon kerül ki győztesen, a legtöbb szerződést viszont az Allianz köti - tízből csaknem hármat. Az ügyfelek tehát nem kizárólag az ár alapján döntenek. A kampányra jellemző ugyanakkor, hogy az elvesztett és nyert ügyfeleket együtt nézve még a leginkább favorizált társaságok esetében sem biztos, hogy ügyfélszámban jelentősen gyarapodni tudnak a kampány végére.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.