A közlemény szerint a hiba elhárítását és a rendszer teljes helyreállítását a K&H csoport IT munkatársai a hiba észlelése óta kiemelt feladatként kezelik, mindent megtesznek a hibák kiküszöbölése érdekében.
Kiemelik, hogy a K&H fiókhálózata teljes körűen működik, a banki szolgáltatások minden fiókban elérhetőek.
Amennyiben az ügyfelek más jellegű problémát is észlelnek, a bank munkatársai kérik, hogy azt jelezzék az ügyfelek, a fiókok és a TeleCenter munkatársai készséggel állnak a rendelkezésükre.
A pénzintézet információi szerint a K&H ügyfeleit az eset következtében semmilyen anyagi kár nem érte, betéteik és befektetéseik továbbra is biztonságban vannak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.