A 2009-ről rendelkezésre álló legfrissebb – első fél év végi – adatok szerint mindenesetre nem túl biztató a helyzet: a kibocsátott plasztikok száma június végére 9 százalékkal, nem egészen 1,6 millióra csökkent, ami részben azzal magyarázható, hogy az ügyfelek banki költségeik, illetve tartozásaik mérséklése érdekében – vagy éppen a szolgáltató fellépése nyomán – jelentős számban adták vissza a kibocsátóknak a plasztikokat.
A csökkenő kereslethez persze az árak alakulása is hozzájárulhatott: az ingyenes periódust követő havi hitelkamat mértéke a legtöbb piaci szereplőnél megközelíti a 3 százalékot, ami 40-45 százalékos teljes hiteldíjmutatókat (THM) eredményez.
Bár új konstrukcióból az idén nem sok jelent meg a piacon, az év végi szezont azért igyekeznek kihasználni a forgalmuk fellendítésére a hitelintézetek, akár vásárlások után járó kedvezmények nyújtásával, akár egyéb módon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.