A napilap cikke ismerteti, hogy az elmúlt években a GHV versenyfelügyeleti munkája során azt tapasztalta: jelentősen megnövekedett a bankokkal és egyéb pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos ügyek száma, így a hivatal már meglévő fogyasztóvédelmi irodája mellett indokolttá vált egy külön erre szakosodott iroda létrehozása.
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) negyedéves panaszkezelési összesítéséből kiderül, hogy az előző év azonos időszakához képest 2009 harmadik negyedévében összességében 70 százalékkal nőtt a beadott lakossági panaszok száma, 1926-ról 3240-re. Ezen belül különösen kiemelkedik a bankokkal és a pénzügyi szolgáltatókkal szemben benyújtott panaszoké - írja a Népszabadság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.