Bár minden eddigi rekordot megdöntött idén a hazai sípályák látogatottsága, a síszezonban eladott utasbiztosítások számának a tavalyi síszezonhoz képet bekövetkezett 24,87 százalékos növekedése azt mutatja, hogy a külföldön síelő honfitársaink száma sem csökkent a tavalyi síszezonhoz képest. Elmondhatjuk tehát, hogy a sízés szerelmesei egyaránt igénybe vették a már megszokott külföldi és az örvendetes módon egyre inkább fejlődő, hazai síterepeket is.
A jelentősebb hazai pályaüzemeltetők - a decemberi esőzések ellenére - arról számoltak be, hogy forgalmuk a terveiknek megfelelően alakul és nemcsak hozzák a tavalyi látogató- és eladott bérlet számot, hanem úgy gondolják, meg is haladhatják terveiket a síszezon hátralevő részében.
A társaság mintegy 20 ezer sí biztosítás adataiból végzett kutatásából kiderül, hogy a legtöbb kiutazó az orvosi és mentési költségeket tekinti a legfontosabb szempontnak. Ezen ügyfelek aránya ma már meghaladja a 70 százalékot. A sífelszerelések biztosítása is népszerű fedezet, ezt az ügyfelek több mint 50 százaléka választja, viszont az alkusz szerint méltánytalanul háttérbe szorul az autó assistance szolgáltatás (20 százalékban választott), holott a szerződők jelentős többsége autóval utazik a kiválasztott sípályához.
A választott termék kategóriák tekintetében is látszik a fejlődés. A síelők élnek a portál által biztosított összevetés lehetőségével és igyekeznek ár-érték arányban a nekik legmegfelelőbb utasbiztosítási terméket választani. Általános tapasztalat, hogy a síelők hajlandóak kicsivel többet fizetni a biztosításért, ha cserébe nagyobb biztonságot kapnak. Sőt, a Biztosítás.hu felmérése szerint az olcsó, de kis fedezetű termékeket szinte senki sem választja már a síeléshez.
A Biztosítás.hu-n eladott utasbiztosítások adataiból az is kiderül, hogy idén – a tavalyi évhez hasonlóan – a síelők 98 százaléka európai úti célt választott magának és szinte mindegyikük autóval közelítette meg a síterepet. A kiutazók átlagos száma 2,2 fő körül alakult és a legtöbben, (mintegy 90 százalék), bankkártyával fizettek az utasbiztosításukért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.