Az internet generáció (1980 és 1992 között születettek) a video- és a virtuális, közösség-alapú pénzügyi tanácsadást részesíti előnyben. Az 1960 előtt született (boomer, silver) generációk körében mért 17 százalékkal szemben az internet generációs fogyasztók közel 40 százaléka jelezte, hogy érdekli a hirdetőkkel folytatott videokommunikáció lehetősége.
A fenti korosztályokhoz képest az internet generáció tagjai négyszer gyakrabban tettek pénzügyi természetű észrevételeket blogokban vagy online fórumokon. 40 százalékuk használ valamilyen – elsősorban a bankok által kínált – web alapú alkalmazást arra, hogy felügyelje a kiadásait, csökkentse az adósságait, illetve maximalizálja hosszú távú megtakarításait. Az internet generáció videokommunikációs eszközökön keresztül vagy mobiltelefonon szeretne pénzügyi tanácsokat kapni
A 60-as évek előtt született generációk körében tapasztalt alig egyharmados arányhoz képest az internet generáció tagjainak több mint fele rendelkezik videokamerával. Az internet generációhoz tartozók mintegy ötöde naponta többször is ellátogat a YouTube-ra (a fenti két korosztályhoz képest ötször gyakrabban). Tagjainak 97 százaléka használ mobiltelefont.
Ez a generáció igényli a segítséget pénzügyi döntéseihez, és ebben saját bankjára is számít. Az ilyen fogyasztók több mint egyharmada véli úgy, hogy segítségre szorul pénzügyei kezelésében, míg a 60-as évek előtt született generációk képviselői közül csak minden ötödik gondolkodik így.
A csoport tagjainak több mint egyharmada leginkább a bankok tanácsadási szolgáltatásait szeretné igénybe venni. 85 százalékuk elégedett vagy nagyon elégedett a jelenlegi pénzügyi szolgáltatójával. Bár az internet generáció tagjai általában elégedettek jelenlegi bankjukkal, 26 százalékuk hajlandó lenne bankot váltani, ha azzal jobb minőségű szolgáltatásokra tehetne szert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.