A PSZÁF egy héten belül már harmadszor tett közzé hasonló határozatot. A múlt pénteken megjelent határozatokban a Magyar Posta Biztosítót az ügyfél panaszok nem megfelelő intézése, míg az Uniqa Biztosítót - ezen túlmenően - a kötvény-nyilvántartás hibája miatt is megbírságolta a felügyelet.
A kedden megjelent öt határozatban már nem szerepeltek bírságösszegek. Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.
A Groupama Garanciának a panasz ügyintézés határidejét kell betartania. A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű kárrendezés határidejét. Végül a Cardif Biztosítót arra szólította fel a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.
Szerdán pedig az OTP Magánnyugdíjpénztárat figyelmeztette amiért 303 tag esetében jogellenesen kezdeményezte az átlépési nyilatkozatok felülvizsgálatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.