Szerintük ugyanis az utóbbi években a növekvő számú váltások során a biztosítottak olyan jelentős megtakarításokat értek el, amelyek már érdemben nem fokozhatóak tovább. Ezért érdemi díjcsökkenésre nem számítanak, sőt még azt is elképzelhetőnek tartják, hogy az átlagdíjak emelkednek.
A szövetség számításai szerint az autósok mintegy 25-30 százalék kerülhet más kategóriába amiatt, hogy személyautóknál a motor tárfogata helyett annak teljesítménye, haszonjárműveknél azok tömege alapján határozzák meg a tarifáját. Az ügyfelek tizedénél fordulhat elő, hogy a forgalmi engedélyben hibásan szerepel az autó teljesítménye, ami problémákat okozhat az ügyintézés során. A szervezet vezetői azonban úgy vélik, hogy senki sem jár rosszul a kategóriaváltással. Az érintettek ugyanis várhatóan az új kategóriában találnak a régi biztosításukhoz hasonló feltételű lehetőséget.
Azok, akik az idei évben kötöttek kötelező biztosítást, ne mondják fel biztosításukat, mert számukra csak a jövő évben jön el váltás évfordulója – figyelmeztetnek a szervezet vezetői. Közülük akik a kampány során mégis új szerződét kötnek, azok új szerződése érvénytelen lesz, a régi pedig a díj nem fizetése miatt megszűnik. Ha eközben az autós kárt okoz, akkor az új szabályok értelmében 1,5 millió forintos többletdíjat is fizethet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.