BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az interneten erősítenek a biztosítók a kampányban

A világháló az a terep, ahol a nagy hazai gépjármű-biztosítással foglalkozó társaságok különösen ráerősítenek az idén a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) kampányban.

A piacvezető Allianz például 20 százalékos díjkedvezményt ad annak, aki az úgynevezett e-kgfb módozatot választja. „Az automatizált munkafolyamatok révén elérhető költségcsökkentés tette lehetővé a kedvezőbb díjat az ügyfelek számára” – mondja Horváth Andrea, a társaság vezérigazgató-helyettese.

Az Uniqánál is az elektronikus csatornák további fejlesztésére és bővítésére összpontosítottak az idén. A biztosító honlapján már évek óta közvetlenül kalkulálható és köthető gépjármű-biztosítás, az idén azonban már okos telefonról is elvégezhető a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás tarifálása. A növekvő internetes forgalmat figyelembe véve emellett létrejött az online értékesítő partnereket kiszolgáló webes háttérrendszer is.

Az Uniqa egyébként tarifáiban egyebek mellett a 14 év alatti gyerekeknek ad kedvezményt, és ezen a téren hasonlít az Aegonhoz, amely szintén díjazza, ha egy családban kiskorú gyerek van. Pótdíjat kér viszont azoktól a szülőktől, akiknek 17–25 éves gyerekük van, ezekben a családokban ugyanis megnőhet a káresetek száma. A biztosítónál emellett hűség-, együttkötési, kármentességi, folyószámlás és éves díjfizetési kedvezmény van. Azokat a klienseket is díjazza a társaság, akiknek az elmúlt években érdekmúlás miatt megszűnt a kgfb-jük a cégnél, ám most vissza szeretnének térni hozzájuk.

Díjkedvezményre jogosultak a kiskorú gyereket nevelő családok a K&H-nál is. Ennél a biztosítónál egyebek mellett a legalább tízéves autóval vagy motorral rendelkezők is engedményt kaphatnak, és choppert vagy túramotort vezetőknek is jár 10 százalék engedmény.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.