BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Íme a biztosítók, amelyekre a legtöbb panaszt tettük

2011 I. negyedévében a Felügyelethez összesen 1 716 fogyasztói beadvány érkezett, mely az előző negyedévinél 13,9 százalékkal, az előző év azonos időszakában regisztráltnál pedig jelentősen, 46,9 százalékkal kevesebb – írja a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) legfrissebb jelentésében.

A negyedévben a pénzpiaci szektor minden intézménycsoportjának statisztikáját tekintve csökkenés tapasztalható a múlt év azonos időszakához képest. A legtöbb bejelentés (71,0 százalék) továbbra is a bankokkal kapcsolatban érkezett, de figyelemre méltó, hogy ismét a pénzügyi vállalkozásokra esett a bejelentések ötöde (20,4 százalék).

A negyedévben az összes szektor tekintetében javulás tapasztalható a múlt év hasonló időszakához mérten. A pénzpiaci, a tőkepiaci, a biztosítási beadványoknál továbbra is megfigyelhető a folyamatosan csökkenő tendencia - közölte a PSZÁF.

Kiderült, melyik bankot utáljuk a legjobban!

A biztosítókról szóló részben a PSZÁF azt írja, hogy piaci részesedésüket meghaladó mértékben érkeztek beadványok a Groupama Garancia Biztosító Zrt.-re, az Allianz Hungária Biztosító Zrt.-re, illetve a Genertel Biztosító Zrt.-re.

Piaci részesedéséhez mérten kisebb arányú beadványszám érkezett az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.-re, a Generali-Providencia Biztosító Zrt.-re, valamint a Magyar Posta Biztosító Zrt. és Magyar Posta Életbiztosító Zrt.-re.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.