A hitelezés területén hasonló fejlődés tapasztalható: a január–márciusi időszakban a lakosság 3,73 milliárd forint értékben kötött lakáshitel-szerződéseket a Fundamentánál, ezzel a társaság 9 százalékos piaci részesedést ért el már az év elején. Ezzel elérhetőnek látszik a tavalyi eredmény megduplázása, vagyis az erre az évre tervezett 32 milliárdos kölcsönnyújtás.
A társaság szerint a piacon az első negyedévben mintegy 10-11 ezer lakáshitel-szerződés születhetett, ebből csak a Fundamenta 3200 darabot kötött. A társaság a január–márciusi időszakban egymilliárd forintos adózás utáni eredményt ért el (a bankadóval együtt), ez a cég története során az eddigi legjobb első negyedéves teljesítmény.
A társaság közölte: a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.-t immár a harmadik alkalommal – egymást követő három évben – találták érdemesnek arra, hogy viselhesse a Superbrands és a Business Superbrands címeket. „A minőség mellett való elkötelezettség cégfilozófiánk egyik alapköve” – nyilatkozta az elismerés kapcsán Gergely Károly elnök-vezérigazgató.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.