Kiemelten fontos – hívja fel a figyelmet a körlevél –, hogy a pénzforgalmi szolgáltató a bankkártyával kapcsolatos segélykérő telefonhívásokat minden esetben rögzítse, illetve a bejelentéshez szükséges telefonszámokat jól látható helyen, jól olvashatóan tüntesse fel.
A PSZÁF kitér a körlevélben a telefonos beszélgetések során végighallgatandó reklámszövegek kérdéskörére is, és leszögezi: az a gyakorlat, hogy a szolgáltató aktuális promóciós ajánlatához kapcsolódó reklámszöveg a telefonos ügyfélszolgálat menüpontjait megelőzően hallható, fogyasztóvédelmi szempontból aggályos.
A PSZÁF így amellett foglal állást, hogy az ügyfélnek ne kelljen a reklámszöveget végighallgatnia, illetve a szolgáltató egyértelműen hozza a tudomására, melyik gombbal szakítható meg a reklámszöveg meghallgatása. Fontos elvárás emellett, hogy azokban az esetekben, amikor az ATM a szolgáltató felelősségi körébe tartozó okokból eredően elnyeli a fogyasztó bankkártyáját vagy nem adja ki a felvenni kívánt összeget, de az ügyfél folyószámlájának egyenlegét megterheli, a szolgáltató térítse meg az ezzel összefüggésben felmerült, összes igazolt költségét és kárát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.