A cég 12 centes EPS-t tett közzé az elemzők által várt 11 centhez képest.
A hirdetési bevételek 36 százalékos növekedésének hála a közösségi oldal átlépte az 1 milliárd dolláros összeghatárt.
Az egyéb bevételek 13 százalékkal 176 millió dollárra emelkedtek. A mobil platformok hirdetései 14 százalékot hasítottak ki a teljes cégszintű eredményből, ráadásul a felhasználok száma 26 százalékkal lett több.
A működési margin ennek ellenére 51 százalékról 42 százalékra esett vissza. A befektetőket azonban ez sem zavarta. A like áradat közepette 13 százalékot tudott emelkedni a papír a zárás után kereskedésben, elérve a 22 dolláros szintet. A következő hetekben a cég beszámolója szerint újabb termékek bevezetésére kerül sor, ami további vételekre sarkalhatja a befektetőket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.