„Általános tapasztalat, hogy az eltérő kalkulátorokon gyakran eltérő díjakat kalkulálhat magának az autós” – hangsúlyozza Molnos Dániel, a MABISZ főtitkára. „A Magyar Biztosítók Szövetségének Díjnavigátora olyan eszköz, amely a teljes transzparenciát és az ügyfelek elfogulatlan tájékoztatását szolgálja s emellett üzleti érdekektől mentesen működik” – teszi hozzá a főtitkár.
A legnagyobb európai biztosítási piacokat képviselő német és francia szövetség elismerését is elnyerő Díjnavigátor programja a termék kiválasztása után közvetlenül az adott biztosító internetes értékesítési oldalaira navigál. A kalkulátorok egy része a baleseti adó nélkül számított díjat jeleníti meg, a Díjnavigátor ezzel szemben mindig az ügyfél által ténylegesen fizetendő, bruttó összeggel számol.
A 2012-es kampány az első jelek szerint érezhető, ám a korábbi években tapasztaltnál jóval enyhébb díjcsökkenést hozott. Emellett az idei évben az autósok ötödének már év közben van a biztosítási évfordulója, ezért várhatóan tovább csökken majd azoknak száma, akik az év végi kampányban biztosítót váltanak.
Az idei kampány során azoknak az autósoknak kell dönteniük az esetleges biztosítóváltásról, akiknek 2013. január 1-jére esik a szerződéses évfordulójuk, illetve egy átmeneti rendelkezés alapján – 2013. január elseje és 2013. március elseje közötti időszakban van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.