A nagyobb zálogházaknál 2010-ben és 2011-ben érzékelhetően emelkedett a forgalom - tudta meg a lap a Magyar Zálogházak és Záloghitelezők Országos Szövetsége (Mazosz) képviselőitől. Lényegében a társadalom minden rétege, más-más motivációkkal bár, de megjelenik a zálogfiókokban.
"Ma már a zálogház nem a szegények intézménye. Egyre több vállalkozó, cégvezető keres fel minket" – mondta egy belvárosi zálogház vezetője. A kereskedő szerint korábban többen váltották vissza elzálogosított tárgyaikat. A kuncsaftok nagy többsége azonban megpróbál mindent, hogy ne veszítse el értékeit: törleszti az adósságot, és hosszabbítja a lejárati időt.
Budapest belvárosában egyre több, reklámcédulákat osztogató, óriásplakátot magán viselő emberrel lehet találkozni. Pálvölgyi Imre, a szegedi székhelyű Hanza-Golden Kft. ügyvezetője szerint ez az élénkülő konkurenciát jelzi. Sok befektető úgy látja, hogy a válság és a szegénység terjedésével megugrik a zálogházakat felkeresők száma, és ezért jó üzlet lehet zálogtevékenységbe kezdeni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.