Az év elején jelentős átrendeződés ment végbe a lakossági bankszámlacsomagok kínálatában. Azok az ügyfelek azonban, akik időt szánnak az összehasonlításra, továbbra is találhatnak az eddiginél kedvezőbb banki ajánlatokat, sőt olyanokat is, amelyek díjkedvezményeket vagy akár díjmentességet is adnak. Igaz, ezek többnyire aktív bankhasználatot és/vagy jelentős megtakarítást várnak a számlatulajdonostól.
„A magyar ügyfelek egy részére jellemző, hogy több bankkal tartanak fent egyszerre kapcsolatot. Egyik bankba érkezik a jövedelmük, esetleg ott van folyószámlahitelük, egy másik bankban van a lakáshitelük, és egy harmadikban tartják megtakarításaikat, amit még tovább színesíthet egy hitelkártya használat, áruhitel vagy autófinanszírozás is. Ez pedig azt jelenti, hogy az ügyfeleknek a különböző havi teljesítéseik, lejáró betéteik miatt a bankok között kell átutalniuk a pénzüket. A tranzakciós illeték bevezetése óta azonban egyre inkább megfigyelhető az ügyfelek körében a tudatos bankhasználat” – mondta el Nagy Ferenc, a K&H Bank lakossági hitel és tranzakcionális szolgáltatások marketing főosztály vezetője.
„Manapság egyre kevésbé éri meg különböző helyeken bankolni, megtakarításainkat elhelyezni vagy hiteleket felvenni. Ha az összes díjmentes szolgáltatás költségét összeadjuk a hirdetményekből, láthatjuk, hogy jelentős kedvezményt kapunk, komoly összeget spórolhatunk meg a havi banki költségünkön. A jövő üzenete az ésszerű, átgondolt termékválasztás és a koncentrált bankhasználat” – mondta el a szakember.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.