Reagált a Citibank arra az információnkra, amely szerint sokaknak nem tudja a kedvező díjszabású csomagot biztosítani. Nem sokáig örülhettek a Citibank ügyfelei annak, hogy a korábbi nullás számlák ismét díjmentessé váltak - írtuk meg tegnap. A Magyar Nemzeti Bank március 13-án tette közzé, hogy a jogsértően díjat emelő bankokat megbünteti, és megtiltja számukra a további jogsértéseket. A 60 millió forintra bírságolt Citi ennek kapcsán a Top díjcsomagot használó, 2013 előtt szerződött ügyfelei számára ismét díjmentessé tette a szolgáltatásokat.
A kliensek azonban a napokban lapunk információi szerint levelet kaptak a banktól, amelyben az áll, hogy a továbbiakban a hitelintézet nem tudja számukra a kedvező díjszabású csomagot biztosítani. A korábbi csomagban 150 ezer forintos havi rendszeres átutalás fölött ingyenes volt a tranzakciók döntő többsége és a számlavezetés is.
Az ügyfeleknek két új számlacsomagot ajánl a hitelintézet, az egyik szintén biztosít számos ingyenes tranzakciót online felületen, de ehhez legalább 3 millió forintos számlaegyenleget vár el. Ennek hiányában a havi számlavezetési díj 4490 forint. Aki erre a számlacsomagra kíván váltani egy másik citis számlacsomaról, annak ráadásul 20 ezer forintos díjat is ki kell még fizetnie a kondíciós lista szerint. A másik számlacsomag havidíja csak 990 forint, viszont a tranzakciókért további díjakat számolnak fel.
"A Citinél rendszeresen felülvizsgáljuk ügyfélkapcsolatainkat, hogy biztosítani tudjuk, hogy olyan ügyfélkörrel rendelkezünk, akiknek valódi értéket tudunk nyújtani termékeink és szolgáltatásaink révén" - közölte a bank. "A jelentős megtakarításokkal rendelkező ügyfelek egyedi igényeinek és pénzügyi céljainak kiszolgálása lakossági banki stratégiánk középpontját képezi, mivel úgy gondoljuk, hogy befektetési termék- és szolgáltatáskínálatunkkal, globális platformunkkal és hálózatunkkal ennek az ügyfélkörnek tudjuk a legtöbb értéket és támogatást nyújtani jól átgondolt pénzügyi célok meghatározásában, és hosszú távú életcéljaik megvalósításában" - írták.
"Alapos felülvizsgálat sorozatunk eredményeként meghatároztuk azokat az ügyfeleinket, akikről azt gondoljuk, hogy a Citi Priority bankszámlacsomagunkra átváltva jobban tudnánk kiszolgálni. Hosszú távon elkötelezettek vagyunk a legmagasabb színvonalú szolgáltatások nyújtása iránt, ezért felajánljuk számukra a Citi Priority bankszámlacsomagunkra váltás lehetőségét, díjmentesen. Új Citi Priority bankszámlacsomagunk fontos részét képezi a lakossági ajánlatunknak. Ebben a díjcsomagban ügyfeleink egy sor ingyenes szolgáltatás mellett intézhetik pénzügyeiket, mint amilyenek az ingyenes hazai forintátutalási tranzakciók a Citibank Online-on, a díjmentes hazai betétikártyás vásárlások, és a havonta első öt ingyenes hazai ATM-forintkészpénzfelvétel" - írják.
"Úgy gondoljuk, hogy a magyar piac továbbra is jelentős lehetőségeket kínál a Citi számára. Megfelelő stratégiával és elkötelezett csapattal rendelkezünk, és azzal, hogy stratégiánk megvalósítására koncentráljuk erőfeszítéseinket ebben a változó környezetben, biztosítani tudjuk, hogy megőrizzük vezető szerepünket a hitelkártyák terén, bővíteni tudjuk Citigold üzletágunkat, és Magyarország vezető digitális bankjává válhassunk" - közölték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.