Kétszer 15 milliárd forinthoz juthat a Szolnoki Járműjavító azért, hogy 2016 és 2019 között legyárthasson száz IC+ vasúti személykocsit. A Magyar Közlönyben szereplő első tétel amúgy is jár a társaság anyacégének, a MÁV-Startnak, mert annak a 15,23 milliárd forintnak a négy tételben való átadásáról van szó, amellyel az állam a 2012–2013-ban megrendelt közszolgáltatások után tartozik a személyszállító társaságnak. A pluszként megjelenő 15 milliárd abból adódik, hogy a kormányrendelet szerint a 2018-as költségvetésben el kell különíteni az IC+ kocsikra 4,77 milliárd forintot, a 2019-esben pedig még 10 milliárdot.
Az IC+ kocsik prototípusának gyártását 2011-ben jelentették be, egy jármű legyártásának költsége 320 millió forintra volt várható. A kocsiknak 2013-ban már utasokat kell szállítaniuk, de a csak 2012-ben indult gyártáskor már 1,4 milliárd forintos költséget jelentettek be, amiből az EU 462 millió forintot állt. A már próbaüzemben futó két kocsi nemzetközi közlekedésre szánt változata óránként 200 kilométeres közlekedésre alkalmas, a belföldi 160 kilométeresre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.