Ígértekkel szemben ma reggel nyolc órakor sem állt helyre az Erste Bank némely elektronikus szolgáltatása. Így olvasóink közül sokan azt tapasztalták, hogy a netbankba be sem tudnak lépni, aki pedig ezt megtehette, nem tudod utalást indítani. Reggel nyolc óra után húsz perccel már be sem lehetett lépni az Erste Bank lakossági netbank felületére.
Lapunkkal az Erste Bank azt közölte, a szolgáltatás működik, de az átmeneti túlterheltség miatt akadozik a szolgáltatás.
Az Erste Bank a Citibank lakossági ügyfeleinek átvétele miatt szombaton és vasárnap elektronikus rendszereit fejlesztette, hétfőn pedig bankszünnapot (könyvelési és pénztári szünnapot) tartott.
A pénzintézetnél szombaton és vasárnap, valamint hétfőn a telefonos ügyfélszolgálatok, valamint az elektronikus banki szolgáltatások és alkalmazások működése szünetelt, illetve valamennyi Erste bankfiók és megyei vállalati iroda zárva tartott. A bankkártya-használatot (fizetés, ATM-es készpénzfelvétel) és telefonos bankkártya-letiltást ugyanakkor nem érintette a rendszerfejlesztés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.