Közel 8,5 milliárd forintot használtak fel juttatásaikból az OTP SZÉP-kártya birtokosai az év első két hónapjában, ami 8 százalékos emelkedést jelent 2016 azonos időszakához képest - közölte a bank az MTI-vel. Ennek az összegnek több mint felét vidéken, elsősorban a dél-alföldi régióban használták fel.
Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank cafeteria üzletágvezetője szerint az idei évben tovább fog nőni a SZÉP-kártya népszerűsége. Az OTP SZÉP-kártya több mint egymillió kártyabirtokosa mintegy 30 000 elfogadóhely közül választhat. Felhívta a figyelmet arra, hogy a 2015-ben kapott juttatásokat idén május 31-ig használhatják fel a kártyabirtokosok, ezt követően a fennmaradó összegek nem állnak a rendelkezésükre.
Az idén május 31-én lejáró, 2015-ben nyújtott 12,5 milliárd forint juttatásból ez év március közepén még 653 millió forint vár felhasználásra. Ez az eredeti 2015-ös keretnek már csak mindössze 5,24 százaléka, amely az alszámlák között az alábbi módon oszlik meg: 42 százalék a szálláshelyen, 34 százalék a vendéglátáson, 24 százalék a szabadidő alszámlán. Az érintett 17,5 ezer munkavállalót e-mailben külön értesítik a május 31-i lejárati határidőről, valamint a www.mkbszepkartya.hu weboldalon és a facebook oldalán is felhívja a figyelmet erre az MKB.
A K&H SZÉP-kártyákkal fizetett összegek január-februárban közel 10 százalékkal nőttek az elmúlt év azonos időszakához képest. Az előző évhez hasonlóan a közép-magyarországi régióban és a Dunántúlon történt a legjelentősebb összegű költés az év első két hónapjában.
Minden év elején, május 31-ig többször értesítik a kártyabirtokosokat az előző évben feltöltött, de még el nem költött utalványok összegéről. Ez az idei év januárjában nagyjából 4 milliárd forint, amelynek fele a legnépszerűbb zsebben, a vendéglátás alszámlán található, míg 30 százaléka szálláshely, 20 százalék pedig a szabadidő alszámlán van. A K&H-nál jelenleg közel 160 ezer kártya van forgalomban és több mint 16 ezer elfogadóhelyi terminált üzemeltet. A K&H SZÉP-kártyára jóváírt összegek értéke 2016-ban jelentősen, több mint 32 százalékkal haladta meg a 2015. évi feltöltéseket, a tavaly feltöltött összegek 90 százalékát már elköltötték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.