Az év első hónapjaiban a Datahouse adatai szerint a Suzuki (11,65 százalék), a Ford (10,7), a Skoda (9,39), az Opel (9) és a Toyota (7,93 ) volt az öt legnépszerűbb eladott újautó-márka. A Genertel ezen típusok legnépszerűbb modelljeire kiszámolt casco-rangsora szerint a legkevesebbért – évi 58 ezer forintért – a Suzuki Swifteket lehet biztosítani, a legdrágább modell a Skoda Octavia – ennél 103 ezer forint a casco éves díja.
Az ügyfelek 30 százaléka kizárólag az ár alapján dönt a casco-biztosításról, 59 százalékuk oda szerződik, ahol egyéb biztosítása is van, s kedvezményt kap. A biztosító ismertsége mindössze 12 százalékos súllyal esik a latba.
A válaszadók 78 százaléka teljes körű cascót kötne, s csupán 12 százalékuk szerint lenne elégséges csak töréskárra, míg 10 százalékuk szerint csupán lopáskárra biztosítást kötni. „Érdemes megnézni a casco-ajánlatokat akkor is, ha idősebb gépjárművet vásárolunk, mert egyes típusok esetén olyan alacsony a teljes körű változatok díja, hogy feltétlenül érdemes megkötni” – mondja Csikós Dániel, a Genertel értékesítési igazgatója. A szakértő szerint az idősebb autóknál jelentős hozzáadott értékkel rendelkeznek az alacsony éves díjú kiegészítő biztosítások. Ilyen lehet a mobilitást garantáló assistance szolgáltatás, mely átvállalja az ügyféltől a helyi javíttatást vagy elszállítást, a tárolás gondját és költségét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.