Az MNB és a Magyar Posta együttműködési megállapodásának köszönhetően a fogyasztók a postákon is hozzájuthatnak a mindennapi pénzügyi ismereteket fejlesztő – általános és szezonális – információkhoz. Ezzel új partner csatlakozott a jegybank nyári, utazási pénzügyi információkat bemutató fogyasztóvédelmi kampányához – közölte az MNB.
A közös társadalmi felelősségvállaláson alapuló együttműködés során a Posta biztosítja, hogy az év egészében, illetve egy-egy időszaki tájékoztató kampányához kötődően az MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató kiadványait és a társadalmi célú rövidfilmjeit elérhetővé teszi a postákon, illetve egyéb felületein, ahol további közös fogyasztóvédelmi cikkeket is megjelentet.
A jegybank jelenleg is zajló nyár eleji „Pénzügyekben Önnel – Önért! Nyaralás – tudatosan” elnevezésű lakossági kampányában – kapcsolódva a tudatos pénzügyi tervezésről szóló tavaszi programhoz – elsődlegesen az utazáshoz kötődő pénzügyi tudnivalókra (utasbiztosítások, bank- és hitelkártya használat) hívja fel a figyelmet honlapján, Facebook oldalán, több kereskedelmi áruházlánc üzletében, és – a friss megállapodásnak köszönhetően – a postákon is. Az őszi iskolakezdés idején a diákok pénzügyei (bankválasztás, diákhitel-felvétel) kerülnek a tájékoztatás fókuszába, míg év végén jellemzően a „karácsonyi” hitelek és a (gépjármű)biztosítások jellemzőiről szóló kiadványok lesznek elérhetőek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.